onsdag den 10. april 2013

Jennys bukser

Jeg har en yndlingskusine, hun er den yngste af dem alle og vi har altid leget utroligt godt sammen som børn trods de 6 års aldersforskel der er i mellem os.

Da hun fortalte at hun skulle være mor for første gang i sommers blev jeg simpelthen så glad på hendes vegne for kors hvor kan hun da bare dét med børn. Det falder hende så naturligt at tale og lege med dem og hun er simpelthen bare den fødte mor!

Så nu har jeg fornøjelsen af at øve mine syfærdigheder på andre "ofre" end mine egne børn. (Der heldigvis ikke er gamle nok til at protestere endnu)

Det er der kommet disse to par bukser ud af so far. Jeg har pyntet dem med strygestof, købt hos Anna over på LaRaLiL.

Jeg håber Jenny og hendes søde mor bliver glade for dem.







1 kommentar:

  1. Det var sødt sagt sødeste kusine.. Made my eyes cry :) og vi ELSKER bukserne!!!

    SvarSlet